Subject: FW: RB Harju I pikiprofiilid
From: "Reimo Alas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Laur Kõiv' <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 09:04:53 +0200

Tere!

Edastan täpsustava info.

Lugupidamisega

Reimo Alas

Projektijuht

OÜ Keskkonnaprojekt

Tel +372 50 79 042

[email-masked]

From: Valdur Randoja [mailto:[email-masked]]
Sent: Friday, December 13, 2024 5:04 PM
To: Reimo Alas <[email-masked]>; Andro Järvemets
<[email-masked]>; Jaan Kuutok <[email-masked]>
Subject: RE: RB Harju I pikiprofiilid

Tere,

TRAM’i lisamärkused/nõuded arvesse võtud seoses OR0070 valgustusega, mille
tõttu side projektis tekkinud veel üks pikem puurimine ca 80m
projekteeritud kaevude PR-25 ja PR-26 vahel (algselt 25m), sest nõutud
sügavusi kaevega teostada pole enam mõistlike kuludega võimalik.

Lisaks palun igaks juhuks üle vaadata samas lõigus kulgev gaasitrass, mida
sügavuse tõttu ka vast otstarbekam teostada kinniselt (praeguses
versioonis märgitud ainult Lennuradari riste all ca 25m puurimist).

 <mailto:[email-masked]> @Jaan Kuutok   - palun vaata lõigud/trassid
üle hinnangu andmiseks.

PS. Pikiprofiili fail(id) ka Dropbox’is uuendatud.

Head nädalavahetust!

Heade soovidega / Best regards,

Valdur Randoja

Projektijuht / Project Manager

AllSpark OÜ I  <https://www.allspark.ee/> www.allspark.ee

+37258666393 I  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Reimo Alas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 13. detsember 2024 12:08
To: Andro Järvemets <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Valdur Randoja
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: RB Harju I pikiprofiilid

Tere!

TRAM-l veel üks küsimus seoses sidetrassiga. Palun vastata.

Lugupidamisega

Reimo Alas

Projektijuht

OÜ Keskkonnaprojekt

Tel +372 50 79 042

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Laur Kõiv [mailto:[email-masked]]
Sent: Friday, December 13, 2024 11:56 AM
To: Reimo Alas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: RB Harju I pikiprofiilid

Tere

Oleme pikiprofiiliga tutvunud, kuigi kontuure on palju ning kohati on
keeruline kontuurides orienteeruda, siis tundub, et on tagatud Lagedi
sõidutee jalgtee poolsest servast tehnovõrkude sügavus minimaalselt 2,2m
Suur-Sõjamäe tn 70 kinnistu juurest kuni Lennu kinnistu piirini.

Ülejäänud osas tuli tagada sügavus 1,5m maapinnast, lisaks arvestada
truupidega ning Lennuradari ristega seonduvate asjaoludega, tundub et
peamiselt on sügavus tagatud.

Sidetrassi osas palume täpsustada, et kas on arvestatud Lennuradari tee
riste asukohas rajatavate tänavalgustus mastidega.

Transpordiameti juhendi kohaselt peab tänavavalgustus masti läheduses
olema tehnovõrkude sügavus min 2,5m.

Gaasitrassi osas tundub, et on sügavused suuremad ning antud asukohas
sügavused tagatud.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Reimo Alas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 28, 2024 2:55 PM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RB Harju I pikiprofiilid

Tere!

Edastan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks RB Harju I pikiprofiilid.
Vastavalt saadavale kooskõlastusele/märkustele korrigeerime vajadusel
teised projektdokumentatsiooni osad ja saadame seejärel tervikprojekti
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Reimo Alas

Projektijuht

OÜ Keskkonnaprojekt

Tel +372 50 79 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.